ا
-
اثربخشی
تحلیل مؤلفههای اثربخشی دورههای کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاههای غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد تشکلهای آببران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکلهای آببران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
-
ارزیابی نگرش
سازههای مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آبشیرینکن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
-
استان بوشهر
سازههای مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آبشیرینکن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
-
استان زنجان
عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
-
استان فارس
واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
-
استان کرمانشاه
نقش مؤلفه اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفهای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
-
اطلاعات حرفهای
بررسی میزان اطلاعات حرفهای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]
-
ایران
سازههای مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آبشیرینکن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
ب
-
بروجن
تعیینکنندههای فعالیت شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
پ
-
پایداری
سازههای مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکتهای خدمات مشاورهای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
-
پایداری منابع آب و خاک
تأثیر مدیریت مشارکتجو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبلهرود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]
ت
-
تحلیل سلسله مراتبی
عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
-
تحلیل مؤلفهها
تحلیل مؤلفههای اثربخشی دورههای کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاههای غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
-
تحلیل مسیر
واکاوی درک امکانپذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
-
ترویج خصوصی
تعیینکنندههای فعالیت شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
-
ترویج کشاورزی فقرزدا
واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
-
ترویج و آموزش کشاورزی
تحلیل مؤلفههای اثربخشی دورههای کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاههای غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
-
تشکلهای آببران
ارزیابی عملکرد تشکلهای آببران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکلهای آببران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
-
تعاونی کشاورزی
نگرش دانشجویان رشتههای کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونیهای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
-
تعاونیهای کشاورزی
عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
-
توسعه پایدار
تأثیر مدیریت مشارکتجو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبلهرود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]
-
توسعه حرفهای
نقش مؤلفه اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفهای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
-
توسعهکشاورزی
تعیینکنندههای فعالیت شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
ح
-
حبله رود
تأثیر مدیریت مشارکتجو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبلهرود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]
-
حفاظت محیطزیست
سازههای مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکتهای خدمات مشاورهای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
خ
-
خدماتکشاورزی
تعیینکنندههای فعالیت شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
-
خلاقیت
ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
د
-
دانش
سازههای مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکتهای خدمات مشاورهای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
-
دانشآموختگان
تعیینکنندههای فعالیت شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
-
دانشجویان کشاورزی
نگرش دانشجویان رشتههای کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونیهای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
-
دانشکده کشاورزی
عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکدههای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
-
دانشکده کشاورزی
ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
-
درک امکانپذیری
واکاوی درک امکانپذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
-
درودزن
ارزیابی عملکرد تشکلهای آببران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکلهای آببران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
-
دستگاه آبشیرینکن
سازههای مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آبشیرینکن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
-
دشت لیشتر
تحلیل نقش سرمایه اجتماعی در مشارکت آببران شبکه آبیاری و زهکشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]
ر
-
رتبهبندی
عوامل مؤثر بر موفقیت شرکتهای تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
-
رفتار زیست محیطی
تدوین مدل رفتار زیستمحیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]
-
ریسک پذیری
ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
س
-
سازمان یادگیرنده
عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکدههای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل نقش سرمایه اجتماعی در مشارکت آببران شبکه آبیاری و زهکشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]
-
سرمایه اقتصادی
تعیین کنندههای مدیریت بقایای گیاهی در شهرستان مرودشت [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
-
سرمایه نمادی
تعیین کنندههای مدیریت بقایای گیاهی در شهرستان مرودشت [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
ش
-
شبکه آبیاری و زهکشی
تحلیل نقش سرمایه اجتماعی در مشارکت آببران شبکه آبیاری و زهکشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]
-
شرکتمشاورهای
تعیینکنندههای فعالیت شرکتهای خدمات مشاورهای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
-
شرکتهای خدمات مشاورهای ترویج
سازههای مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکتهای خدمات مشاورهای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
ع
-
عامل فرآیندی
عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکدههای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
-
عدالت تعاملی
تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه ای و زمینه ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
-
عدالت توزیعی
تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه ای و زمینه ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
-
عدالت رویهای
تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه ای و زمینه ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
-
عملکرد شغلی
تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه ای و زمینه ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
-
عوامل زمینهای
عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکدههای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
غ
-
غرب کشور
تحلیل مؤلفههای اثربخشی دورههای کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاههای غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
ف
-
فارس
ارزیابی عملکرد تشکلهای آببران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکلهای آببران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
-
فناوری
سازههای مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکتهای خدمات مشاورهای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
-
فناوری اطلاعات
بررسی میزان اطلاعات حرفهای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]
ک
-
کارآفرین
ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
-
کارآفرینی
نگرش دانشجویان رشتههای کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونیهای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
-
کارآفرینی
ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
-
کارآفرینی سازمانی
نقش مؤلفه اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفهای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
-
کارآموزی
تحلیل مؤلفههای اثربخشی دورههای کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاههای غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
-
کارشناسان جهاد کشاورزی
واکاوی درک امکانپذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
-
کارشناسان و محققان ستادی
بررسی میزان اطلاعات حرفهای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]
-
کارکنان ترویج کشاورزی
واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
-
کانال اردیبهشت
ارزیابی عملکرد تشکلهای آببران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکلهای آببران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
-
کسب وکار
نگرش دانشجویان رشتههای کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونیهای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
-
کشاورزی
سازههای مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آبشیرینکن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
-
کشاورزی دقیق
سازههای مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکتهای خدمات مشاورهای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
م
-
مؤلفه اطلاعاتیـ ارتباطی
نقش مؤلفه اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفهای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
-
مدل رفتار برنامهریزی شده
تدوین مدل رفتار زیستمحیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]
-
مدیریت بقایای گیاهی
تعیین کنندههای مدیریت بقایای گیاهی در شهرستان مرودشت [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
-
مدیریت ترویج کشاورزی
نقش مؤلفه اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفهای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
-
مدیریت خشکسالی
واکاوی درک امکانپذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
-
مدیریت مشارکت جو
تأثیر مدیریت مشارکتجو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبلهرود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]
-
مشارکت آببران
تحلیل نقش سرمایه اجتماعی در مشارکت آببران شبکه آبیاری و زهکشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]
-
منابع طبیعی
تدوین مدل رفتار زیستمحیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]
ن
-
نگرش
نگرش دانشجویان رشتههای کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونیهای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
-
نگرش
واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
و
-
وزارت جهادکشاورزی
بررسی میزان اطلاعات حرفهای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]
ه
-
هنجارهای اخلاقی
تدوین مدل رفتار زیستمحیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]
ی
-
یادگیری سازمانی
عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکدههای کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد