نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اثربخشی تحلیل مؤلفه‌های اثربخشی دوره‌های کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد تشکل‌های آب‌بران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکل‌های آب‌بران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
  • ارزیابی نگرش سازه‌های مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آب‌شیرین‌کن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
  • استان بوشهر سازه‌های مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آب‌شیرین‌کن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
  • استان زنجان عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‏های تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
  • استان فارس واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
  • استان کرمانشاه نقش مؤلفه‌ اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفه‌ای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
  • اطلاعات حرفه‌ای بررسی میزان اطلاعات حرفه‌ای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]
  • ایران سازه‌های مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آب‌شیرین‌کن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]

ب

  • بروجن تعیین‌کننده‌های فعالیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]

پ

  • پایداری سازه‌های مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
  • پایداری منابع آب و خاک تأثیر مدیریت مشارکت‌جو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبله‌رود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]

ت

  • تحلیل سلسله مراتبی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‏های تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
  • تحلیل مؤلفه‌ها تحلیل مؤلفه‌های اثربخشی دوره‌های کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
  • تحلیل مسیر واکاوی درک امکان‌پذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
  • ترویج خصوصی تعیین‌کننده‌های فعالیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
  • ترویج کشاورزی فقرزدا واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
  • ترویج و آموزش کشاورزی تحلیل مؤلفه‌های اثربخشی دوره‌های کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
  • تشکل‌های آب‌بران ارزیابی عملکرد تشکل‌های آب‌بران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکل‌های آب‌بران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
  • تعاونی کشاورزی نگرش دانشجویان رشته‌های کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونی‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
  • تعاونی‌های کشاورزی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‏های تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
  • توسعه پایدار تأثیر مدیریت مشارکت‌جو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبله‌رود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]
  • توسعه حرفه‌ای نقش مؤلفه‌ اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفه‌ای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
  • توسعه‌کشاورزی تعیین‌کننده‌های فعالیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]

ح

  • حبله رود تأثیر مدیریت مشارکت‌جو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبله‌رود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]
  • حفاظت محیط‌زیست سازه‌های مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]

خ

  • خدمات‌کشاورزی تعیین‌کننده‌های فعالیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
  • خلاقیت ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]

د

  • دانش سازه‌های مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
  • دانش‌آموختگان تعیین‌کننده‌های فعالیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
  • دانشجویان کشاورزی نگرش دانشجویان رشته‌های کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونی‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
  • دانشکده کشاورزی عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکده‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
  • دانشکده کشاورزی ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
  • درک امکان‌پذیری واکاوی درک امکان‌پذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
  • درودزن ارزیابی عملکرد تشکل‌های آب‌بران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکل‌های آب‌بران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
  • دستگاه آب‌شیرین‌کن سازه‌های مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آب‌شیرین‌کن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
  • دشت لیشتر تحلیل نقش سرمایه‌ اجتماعی در مشارکت آب‌بران شبکه‌ آبیاری و زه‌کشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]

ر

  • رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‏های تعاونی روستایی استان زنجان از دیدگاه مدیران: کاربرد روش AHP [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 77-91]
  • رفتار زیست محیطی تدوین مدل رفتار زیست‌محیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]
  • ریسک پذیری ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]

س

  • سازمان یادگیرنده عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکده‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
  • سرمایه اجتماعی تحلیل نقش سرمایه‌ اجتماعی در مشارکت آب‌بران شبکه‌ آبیاری و زه‌کشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]
  • سرمایه اقتصادی تعیین کننده‌های مدیریت بقایای گیاهی در شهرستان مرودشت [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
  • سرمایه نمادی تعیین کننده‌های مدیریت بقایای گیاهی در شهرستان مرودشت [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]

ش

  • شبکه آبیاری و زه‌کشی تحلیل نقش سرمایه‌ اجتماعی در مشارکت آب‌بران شبکه‌ آبیاری و زه‌کشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]
  • شرکت‌مشاوره‌ای تعیین‌کننده‌های فعالیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان بروجن [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 17-33]
  • شرکتهای خدمات مشاوره‌ای ترویج سازه‌های مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]

ع

  • عامل فرآیندی عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکده‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]
  • عدالت تعاملی تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه‏ ای و زمینه‏ ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
  • عدالت توزیعی تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه‏ ای و زمینه‏ ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
  • عدالت رویه‏ای تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه‏ ای و زمینه‏ ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
  • عملکرد شغلی تحلیل اثر عدالت سازمانی بر عملکرد وظیفه‏ ای و زمینه‏ ای کارشناسان ترویج کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 19-33]
  • عوامل زمینه‌ای عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکده‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]

غ

  • غرب کشور تحلیل مؤلفه‌های اثربخشی دوره‌های کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]

ف

  • فارس ارزیابی عملکرد تشکل‌های آب‌بران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکل‌های آب‌بران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
  • فناوری سازه‌های مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]
  • فناوری اطلاعات بررسی میزان اطلاعات حرفه‌ای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]

ک

  • کارآفرین ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
  • کارآفرینی نگرش دانشجویان رشته‌های کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونی‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
  • کارآفرینی ظرفیت کارآفرینی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا-همدان [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 105-118]
  • کارآفرینی سازمانی نقش مؤلفه‌ اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفه‌ای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
  • کارآموزی تحلیل مؤلفه‌های اثربخشی دوره‌های کارآموزی دانشجویان رشته ترویج وآموزش کشاورزی در دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 35-51]
  • کارشناسان جهاد کشاورزی واکاوی درک امکان‌پذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
  • کارشناسان و محققان ستادی بررسی میزان اطلاعات حرفه‌ای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]
  • کارکنان ترویج کشاورزی واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]
  • کانال اردیبهشت ارزیابی عملکرد تشکل‌های آب‌بران از دیدگاه اعضاء: مورد مطالعه اتحادیه تشکل‌های آب‌بران کانال اردیبهشت درودزن فارس [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 73-86]
  • کسب وکار نگرش دانشجویان رشته‌های کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونی‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
  • کشاورزی سازه‌های مؤثر بر نگرش ذینفعان نسبت به بکارگیری دستگاه آب‌شیرین‌کن در کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 1-18]
  • کشاورزی دقیق سازه‌های مؤثر بر دانش کشاورزی دقیق: مورد مطالعه اعضاء شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای ترویج شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 35-48]

م

  • مؤلفه‌ اطلاعاتی‌ـ ارتباطی نقش مؤلفه‌ اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفه‌ای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
  • مدل رفتار برنامه‌ریزی شده تدوین مدل رفتار زیست‌محیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]
  • مدیریت بقایای گیاهی تعیین کننده‌های مدیریت بقایای گیاهی در شهرستان مرودشت [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 1-15]
  • مدیریت ترویج کشاورزی نقش مؤلفه‌ اطلاعاتی ـ ارتباطی توسعه حرفه‌ای در توسعه کارآفریـنی سازمانی: مورد مطالعه مدیریت ترویج کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 101-113]
  • مدیریت خشکسالی واکاوی درک امکان‌پذیری مدیریت خشکسالی با استفاده از تحلیل مسیر: مورد مطالعه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 87-99]
  • مدیریت مشارکت جو تأثیر مدیریت مشارکت‌جو در پایداری منابع آب و خاک طرح حبله‌رود [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 115-122]
  • مشارکت آب‌بران تحلیل نقش سرمایه‌ اجتماعی در مشارکت آب‌بران شبکه‌ آبیاری و زه‌کشی: مورد دشت لیشتر [دوره 8، شماره 1، 1391، صفحه 53-71]
  • منابع طبیعی تدوین مدل رفتار زیست‌محیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]

ن

  • نگرش نگرش دانشجویان رشته‌های کشاورزی نسبت به فعالیت کارآفرینانه در قالب تعاونی‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 93-104]
  • نگرش واکاوی نگرش کارکنان ترویج کشاورزی نسبت به نظام ترویج کشاورزی فقرزدا: مورد مطالعه استان فارس [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 119-138]

و

  • وزارت جهادکشاورزی بررسی میزان اطلاعات حرفه‌ای و وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات توسط کارشناسان و محققان ستادی وزارت جهاد کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 139-153]

ه

  • هنجارهای اخلاقی تدوین مدل رفتار زیست‌محیطی زارعان شهرستان شیراز [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 63-75]

ی

  • یادگیری سازمانی عوامل مؤثر بر یادگیری سازمانی در دانشکده‌های کشاورزی [دوره 8، شماره 2، 1391، صفحه 49-62]